Plantem cols, coliflors i bròquils.

Aquesta tarda han vingut a l’hort la Camila, l’Arlet i en Max. Camila és un nom d’origen llatí: és el femení de Camillus, que era el sacerdot encarregat dels altars dels sacrificis a l’antiga Roma. Arlet és un nom d’origen francès i seria el gentilici femení de la ciutat d’Arles, al Vallespir, França. Max és l’hipocorístic de noms com Màxim o Maximilià, que provenen del llatí Maximus, que vol dir “superior a tots”.

La Camila i l’Arlet plantant cols.

En aquesta ocasió han estat plantant cols, coliflors i bròquils. Són plantes que, quan les comprem de planter són difícils de distingir, perquè s’assemblen molt. Després, a mesura que van creixent es van diferenciant. S’ho han passat d’allò més bé i han fet un munt de preguntes. Volen tornar a venir perquè diuen que l’hort els hi agrada molt.

En aquesta ocasió no han regat perquè aquesta setmana ha plogut un parell de vegades.

Aquí els veieu, contents d’haver vingut….volen tornar a l’hort.
Categories: General | Etiquetes: , , | 2 comentaris

Navegació d'entrades

2 thoughts on “Plantem cols, coliflors i bròquils.

  1. Laia Turull

    Ei Paco , l’Arlet està encantada. Gràcies per transmetra aquesta pasió que tens per l’hort i sobretot per fer aquest blog on podem gaudir una mica mes amb els nostres fills del que fan a l’escola!!

    • francesccapel

      Hola Laia: moltes gràcies pel comentari. L’activitat d’hort sempre agrada molt als nens, aprenen un munt de coses sobre plantes i animals, fora de l’espai classe “normal”.
      Salutacions cordials

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Bloc a WordPress.com.

A %d bloguers els agrada això: